קבלה - מיסטיקה יהודית

הקבלה והמיסטיקה היהודית

המיסטיקה היהודית על כל רבדיה נשענת ברובה על תורת הסוד וחכמת הקבלה.

הקבלה עוסקת בתורת הנסתר:  חכמה עתיקה להבנת הבריאה, ייעוד האדם, גורלו ותפקידו בעולם הזה.

הסוד וחכמת הקבלה נקראים "תורת הקבלה" מלאים בקודים וצפנים בלתי מובנים וברורים הנקראים סודות,  משלים ונמשלים מיסטיים ורוחניים,

הקבלה מתארת בצורה מופשטת את התהליכים שמהם היקום נברא, שלא תמיד נתפסים במודעות הרגילה מאחר והם מתארים עולמות רוחניים גבוהים שהם מעבר לתפיסה החושית הרגילה,

קבלה - מיסטיקה יהודית: המפתח להגברת המודעות העצמית, חיבור לפנימיות העמוקה העצמת כוחות הנפש, אמונה המניעה אותנו בצורה פשוטה שכלתנית, ורגשית, להגיע לתכלית של כל דבר לאמת של האמת הפשוטה ולהכרה של ההכרה כדי שנבין את תכלית רצונו של הבורא ואת מטרת בואנו לעולם קיומנו וייעודנו בגלגול הזה ובכול הגלגולים.

הקבלה נותנת לנו כלים פשוטים ומופשטים לתיקון יצר האדם עם משמעות רוחנית גבוהה, לכל פעולה, מחשבה, בחירה והחלטה  שאנו עושים בחיינו. היא יוצקת תוכן אמתי לחיינו, ויוצרת איזון אנרגטי מושלם בין עולם החומר ועולם הרוח.

"לב"  32 סודות צירוף של 10 הספירות הקדושות ו 22 אותיות האלף בית.

הספירות הן תכונות רוחניות אלוהיות שאותם האציל הבורא לאדם ביום בריאתו "נעשה אדם בצלמנו כדמותנו" האדם הוא היצור הגבוה ביותר בטבע עם תכונות אלוהיות "ונפח באפיו נשמת חיים", 

"צלמנו" "כדמותנו" האדם הוא בעל תכונות מוגבלות, הגוף משמש מלבוש חומרי "מעפר באת ואל עפר תשוב" הנשמה מלבוש רוחני הממשיכה להתקיים ולהתגלגל,

האדם בוחר את בגדיו בהתאם לגילו וממדיו הפיזיים, בהתאם למצבים ולאירועים בהם הוא ייתקל בחייו, הנשמה בוחרת את הגוף הפיסי שישמש אותה בכול גלגול וגלגול לצורך תיקון והיטהרות ועד להגעת למקומה הראשוני והעליון. 

בצלם אלוהים = החלק הרוחני "מותר האדם מן הבהמה", ייעודו למשול בטבע ובכל אשר בו אבל לא לשנות אותו, הבורא מאפשר לו קשר רוחני ישיר אתו  דרך הנשמה הנשמה מבחינת התודעה שכלית, המוסרית והחברתית.

האדם נברא בצורה רציונלי במחשבה תחילה – מתוך בחירה, האדם הוא חלק מהשתקפות אלוהית חכמה והבנה אלוהית. בכל זכות בחירה. 

 האדם נברא בצורה מוסרית, לדבוק באמת, ללכת בתמימות ללכת תמים לפניו (לפני בוראו). מצפון סימן רמז למצב הראשוני עוד בטרם נבראו החוקים וניתנה הזכות להבחין בין טוב ורע, בחירה - חיבור בין האדם ליוצרו, אהבת חינם והכרת תודה 

קבלה מעשית

המיסטיקה היהודית והקבלה מלאה באיסורים והגבלות, במיוחד שימוש בקבלה מעשית, רק למעטים ישנה הזכות לעסוק בקבלה מעשית, וגם עליהם חלו וחלים צווים ואיסורים. 

העוסק בקבלה מעשית חייב להיות מעל גיל 40, העוסק בקבלה מעשית חייב להיות אדם אשר למד ומכיר את כל התורה שבע"פ, אדם חכם ורוחני בעל תפיסה על חושית עם יכולת שכלית לפענח מושגים רוחניים מופשטים, בעל נשמה טהורה וגבוהה.

האיסור על העיסוק בקבלה מעשית נובע מהאיסור של גילוי סודות הקבלה, משום שהשימוש במושגים רוחניים ובשמות הבורא יכולים להתפרש בצורה לא נכונה  משום שהם יכולים לייחס לאדם תכונות על אנושיות "תכונות אלוהיות" שהן בלתי מוגבלות,

האדם נברא עם רצון מוגבל, אדם הוא הארה של הבורא, ולא מקור האור. 

מיסטיקה יהודית בעידן הניו אייג החלה לשגשג לפרוח ולהתחדש, היום היא נגישה כמעט לכל דורש, סמינרים רבים ללמוד יסודות הקבלה נפתחו, ספרות העוסקת בחכמת הקבלה ותורת הסוד, תורת הקבלה נפתחה לכל דורש ללא הבדל מין לאום ודת  והיא מופצת בעולם כולו וסוחפת אחריה מאמינים רבים.

קבלה - מיסטיקה יהודית מהווה מעין הכנה לקראת האלף השביעית הנקראת "ימות המשיח" 

מיסטיקנים און ליין 


בעידן האינטרנט ישנם רבים המכריזים על עצמם כמומחי ואנשי קבלה, מיסטיקנים מתקשרים רבנים, מצהירים על יכולתם והבנתם בקבלה מעשית, דבר המקנה להם זכות כביכול לבצע פעולות שונות כגון "החזרת אהבה לפי הקבלה", הסרת עין הרע וכישופים לפי הקבלה, טיהור אנרגטי, שחזור גלגולים, ומתן תחזית אישית לפי הקבלה ועוד פעולות שאין מאחוריהם דבר וחצי דבר והם נטולי כל אמת ויסוד.

היום ישנם הרבה אתרים באינטרנט של מיסטיקנים און ליין המציעים שרותי מיסטיקה יהודית לצורך מתן הכוונה וייעוץ אישי לפי ערכי הקבלה ולא על ידי שימוש ב"קבלה מעשית"

 "החזרת אהבה לפי הקבלה". הנו מושג אשר השתרש היום בתודעה משום שמיסטיקנים או מתקשרים רבים ושונים עושים במושג הזה שימוש לצורך עשיית הון. כדי לסייע כביכול ללקוחות תמימים חסרי ידיעה והבנה שנמצאים במצוקה עקב משבר או פרידה.. 

מיסטיקנים או מתקשרים לפי כל דין מצפוני מוסרי וחוקי, אינם מורשים לבצע החזרת אהבה לפי הקבלה באמצעות קבלה מעשית. טכסים, כשפים, לחשים, מרקחות קמעות אסורות או פעולות שונות השייכים לתחום המאגיה השחורה.  

לעומת זאת ניתן להשתמש בקמעות על פי המיסטיקה היהודית, ברכות, תפילות ובקשות שונות שחוברו על ידי גדולי תורה ומקובלים, כסגולה וישועה לייעוץ והכוונה זוגית לצורך החזרת אהבה.

מיסטיקנים און ליין הינם מומחי מיסטיקה שונים הנותנים שרותי מיסטיקה יהודית בצורה נקייה מכל פעולה מאגית שחורה ואסור, מטרת אתר מיסטיקנים און ליין הוא בכוונה וייעוץ אישי, סיוע במתן תשובות לשאלות בכול תחומי החיים.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קבלה-ריפוי רוחני ונפשי

מיסטיקנים

קבלה - מיסטיקה יהודית